C2C Opencart
C2C Opencart sisteminde müşteriden müşteriye satış imkanı sunan bir e-ticaret modülüdür.
Bir işletme sahibi veya yöneticisi olarak projelerde çalışırken, bir ürün satarken bazı hedeflere ulaşmanız ve görevleri yerine getirmeniz gerekir. O gün iyi bir ruh halinde değilsek iletişimen mümkün olduğunca uzak durarak sadece yapmamız gereken temel sorumlulukları yapar ve "Bitti" diyerek eve döneriz. Ancak iletişimden kaçınma iyi bir fikir değildir. Müşterilerle yakın çalışırken çok fazla kar elde edebiliriz ve nedenini bu yazıyla anlatmak istiyoruz. Neden Müşterilerle Daha Fazla İletişim Kurmalıyız?
Neden Müşterilerle Daha Fazla İletişim Kurmalıyız? Müşterilerle iletişim bize ne gibi avantajlar sağlayabilir? İletişim kurarken nelere dikkat etmeliyiz?
Bunu yapmanın yani iletişim kurmanın, konuşmaktan başka bir şey olmadığını söyleyebilirsiniz. Ancak müşteri ile iletişim her zaman önemlidir. Herhangi bir aksaklıkta müşteri hemen bilgilendirilmeli, şirket tarafından bir olumsuzluk olduysa hemen özür dileyerek telafi edilmelidir. Bu müşterilerin sizinle daha sonra da iş yapmalarını sağlar ve çevrelerine sizi önermelerini sağlayabilirsiniz.
Yorumlar